Thursday, October 20, 2016

Forex Secret Handel Sonder Indicators

Forex Secret Handel Sonder Indicators Die waarheid vir almal wat op soek na die regte soort forex handelaar Opleiding vind is dat terwyl die aanwysers wat jou siening oor die kartering platforms mag lyk asof hulle te help, verkeerd, want hulle is baie Lag en sal selfbeheersing jou handel. Jy sal vind dit nogal onlogies en moeilik om te glo. Ek myself sou dit nie geglo as iemand vir my vertel tydens my aanvanklike tydperk van forex. Toe ek begin met forex, ek eerlik probeer elke aanwyser wat ek kon kry, probeer om 'n bietjie geld te maak in hierdie spesifieke mark. Dit is 'n algemene fout wat die meeste handelaars maak. Die meeste handelaars behandel die aanwysers soos die nommers waar 'n soort van fortuinverteller en hulle glo dit kan die toekoms van die mark te voorspel, verkeerde weer want niemand die mark gedrag en beweging in die volgende 5 minute kan voorspel! Jy moet leer en probeer om begrip van hoe prys aksie bewegings regtig werk. Hierdie prysbewegings dan gebruik kan word om te voorspel waar die toekoms van die prys is op pad. Jy moet besef dat 'n eenvoudige staafgrafiek is al die behoefte aan tegniese handel. Prys aksie is die basiese beginsels van die handel en so oud en die basiese kolomgrafiek sal jou lei deur die regte pad.


No comments:

Post a Comment