Saturday, October 15, 2016

Forex Makelaar Handelaar Aml Bsa

"Broker-Handelaars Anti-geldwassery Compliance - Leer lesse uit die verlede en na die toekoms" David W. Blass Hoof Counsel, Afdeling Trading en Markte VS Securities and Exchange Commission SIFMA Anti-geldwassery Finansiële Misdade Konferensie 29 Februarie 2012 Die Securities and Exchange Commission, as 'n saak van beleid, verantwoordelik vir enige private publikasie of verklaring deur enige van sy werknemers. Die menings wat hierin is dié van die outeur en nie noodwendig die mening van die Kommissie of die personeel van die Kommissie. Inleiding Goeie middag, is ek geëerd om gevra te anti-geldwassery en finansiële misdade vanjaar se konferensie toe te spreek. Ek sou graag wou Kevin Carroll en SIFMA se AML komitee bedank vir hier nooi my en vir volgehoue ​​verbintenis SIFMA se oor die jare in die bevordering van 'n sterk praktyke te bekamp geldwassery. Werk op AML sake in my nuwe rol as Hoof Counsel in die Afdeling van Handel en Markte is in baie opsigte 'n terugkeer na my wortels by die SEC. Ek het by die Afdeling byna 'n dekade gelede, as die primêre prokureur besig om in die AML gebied. Onder andere, verteenwoordig ek die SEC gedurende die 2006 FATF Evaluering van die Verenigde State en het ook deelgeneem aan spesiale due diligence Rule vir korrespondent en private bankrekenings. Terwyl ek hoofsaaklik betrokke is by ander regulerende gebiede voordat hy terugkeer na die afdeling, ek is bly om te terug te keer na hierdie krities belangrike en interessante omgewing. Soos jy dalk weet, my kantoor is verantwoordelik vir wetlike interpretasies en beleid kwessies rakende AML verpligtinge vir makelaar-handelaars. Prokureurs in die kantoor werk met ons kollegas internasionaal, ons mede-reguleerders plaaslik, in die besonder, Tesourie, die Finansiële Misdade Enforcement Network, die VSA Commodity Futures Trading Commission, en die bank agentskappe. Ons werk ook koöperatief met die bedryf op 'n verskeidenheid van AML inisiatiewe. Soos ek gesê het, ek by die SEC byna tien jaar gelede, kort ná die verloop van die USA PATRIOT Act. 1 As ek terugkeer na my oorspronklike huis by die SEC, het dit my laat dink oor die ontwikkelinge in die AML ruimte in hierdie tyd. Ek hoop vandag se praatjie sal die enorme vordering gemaak oor die jare na vore te bring, sowel deur die bedryf en deur die reguleerders, in die stryd teen die misbruik van die finansiële stelsel deur geldwassers en kriminele finansiers. Ek hoop ook om areas vir verdere fokus vorentoe na vore te bring. Voordat ek dit doen, al is, kan jy ons laat ek jou herinner dat my kommentaar verteenwoordig my eie sienings, en nie dié van die Kommissie, 'n afsonderlike commissarissen, of ander lede van die personeel. PATRIOT Wet verander die AML Landscape vir Broker-Handelaars Aan die basiese dinge reg. Soos ons al te goed weet, die tragiese gebeure van 11 September 2001, was 'n waterskeiding oomblik vir die land en vir AML die Amerikaanse finansiële diens industrie en teen-terreur finansiering verpligtinge. Maar 9/11 was nie die begin van die storie vir die sekuriteite industrie in die AML gebied. Makelaar-handelaars het onderhewig aan baie aspekte van die Geheimhouding Wet Bank sedert dit in die 1970's aangeneem. 2 'n Fokus op AML nakoming het deel van die program van die SEC se sedertdien, soos blyk uit die vroeë handhawing sake teen 'n paar makelaar-handelaars vir blatante skending van die munt verslagdoeningsvereistes die Geheimhouding Wet se Bank. 3 Tog, terwyl sommige aspekte van AML nakoming lang toepassing gewees het om sekuriteite maatskappye, dit was eers in 2001 dat makelaar-handelaars het ten volle te anti-geldwassery verpligtinge onderwerp met verloop van die Patriot Act. Trouens, binne 'n paar jaar van die President onderteken die Patriot Act in die wet, makelaar-handelaars het uit met basiese verslagdoening en rekordhouding verpligtinge teenoor 'n robuuste en komplimentêre stel verpligtinge wat gemik is op die opsporing van en afskrikmiddel geldwassery en kriminele finansiering. Ons by die SEC erken dat die implementering van die verpligtinge was 'n groot uitdaging vir die bedryf, wat 'n aansienlike toegewydheid van hulpbronne. In die onmiddellike nasleep van die Patriot Act, ons primêre fokus was op probeer om te help maatskappye kry opgevoed en begin met hul nuwe AML verpligtinge. In die besonder, ons eksaminators gefokus op die bepaling van die vraag of makelaar-handelaars ten volle voldoende AML programme, insluitend die identifisering van kliënte, die opsporing van en verslagdoening verdagte aktiwiteite, en in sommige gevalle het geïmplementeer, ontwikkeling en implementering van verbeterde due diligence prosedures. Ons handhawing aksies uit hierdie tydperk weerspieël dat ons in die vroeë dae van maatskappye se AML begrip en nakoming. Baie maatskappye is aangehaal vir die versuim op die basiese beginsels. Byvoorbeeld: 'n paar nie aanvaar en te implementeer 'n voldoende AML nakoming program wat voldoen het aan die basiese AML vereistes, insluitende die versuim om 'n AML beampte, 'n AML opleidingsprogram te vestig, om basiese identifikasie kliënt uit te voer, of om prosedures verdagte aktiwiteite monitering skep . 4 Lesse wat geleer is - vul die kontoere en die beoordeling van die gapings Met die verloop van tyd, al die spelers - bedryf, reguleerders en, waarskynlik, misdadigers - het meer gesofistikeerd in hul benadering tot AML geword. Met hierdie gesofistikeerde en ervaring, het ons verwagtinge verander, en eerlik toegeneem, soos gewoonlik die geval wanneer 'n reël op die boeke vir 'n rukkie was. As reguleerders, het ons verhuis buite die basiese vraag of al die nodige onderdele in plek en in die algemeen funksioneer om 'n meer genuanseerde benadering aanspreek van die strengheid en doeltreffendheid van algehele AML nakoming struktuur 'n firma se. Dit evolusie is reflektiewe in die handhawing gevalle wat deur die SEC en FINRA oor die laaste paar jaar het gebring. Neem, byvoorbeeld, 'n onlangse optrede grootliks gebaseer op die skending van CIP vereistes, wat, soos jy weet, oor die algemeen vereis maatskappye te verkry en sekere identifisering van inligting oor hul kliënte te verifieer. In die SEC se handhawing optrede, die firma gehou meester grade rekeninge vir buitelandse entiteite, wat op sy beurt is onderverdeel in sub-rekeninge vir ander buitelandse entiteite. 5 In hierdie geval, die goewerneur van die sub-rekeninge is "kliënte" vir CIP doeleindes omdat hulle in staat was om unintermediated transaksies direk op die Amerikaanse markte uit te voer, maar die firma versuim het om die identiteit van die sub-rekeninghouers identifiseer en te verifieer soos vereis deur die CIP reël. Bloot 'n beroep 'n rekening 'n "omnibus" rekening het nie verlig die firma van sy CIP of ander verpligtinge met betrekking tot die onderliggende kliënt van daardie rekening. Natuurlik, daar is baie wettige rekening strukture waar dit gepas nie om te kyk deur die rekening aan die onderliggende rekeninghouers vir CIP doeleindes sal wees, en daar is 'n paar riglyne in hierdie gebied wat jy nuttig vind. 6 Wat hierdie afdwing aksie duidelik moet maak, is egter dat ons verwag dat maatskappye om te kyk na die rekening etiket om die stof van hul verhouding met die onderliggende rekeninghouers om te bepaal of die rekeninghouers is in werklikheid "kliënte" vir doeleindes van CIP. Verder, selfs waar maatskappye voldoende voldoen aan die vereistes CIP, hulle moet altyd kyk na die risiko's wat verband hou met gegroepeer en ander rekeninge, ongeag of hulle verwag om deur middel van kyk na die onderliggende kliënt vir CIP doeleindes. In 'n onlangse Nasionale Risiko Alert op meester / sub-rekeninge wat voorberei is deur Kantoor van Compliance inspeksies en Eksamens die SEC se aangespreek sommige van hierdie kwessies. 7 Ons het ook voortgegaan ons fokus op die geskiktheid van verdagte aktiwiteite monitering en verslagdoening maatskappye ', wat 'n absoluut fundamentele aspek van BSA nakoming. Soos u weet, die SAR reël vereis verslagdoening van transaksies of poging tot "deur, op of deur middel van" die makelaar-handelaar, en ons interpreteer hierdie taal in die algemeen. Gevolglik moet maatskappye monitor enige aktiwiteit vir rooi vlae oor hul besigheid lyne, produkte en transaksies. Monitering is nie beperk tot "kliënt" aktiwiteit of sekere vorme van transaksies soos kontant of sekuriteite bewegings. In plaas daarvan, monitering strek tot alle aktiwiteite uitgevoer "deur, op of deur middel van" die makelaar handelaar ongeag of dit deur 'n "kliënt" van 'n firma vir CIP of ander doeleindes. So, byvoorbeeld, die feit dat 'n handelaar in 'n subaccount nie 'n "kliënt" vir die CIP reël mag wees, beteken nie dat transaksies se handelaar kan geïgnoreer word vir die monitering en verslagdoening doeleindes. As deel van hierdie monitering, verwag ons dat maatskappye om beleid en prosedures op te los of toepaslike rooi-vlae te rapporteer in 'n tydige wyse het. In een belangrike saak kliënt gebring deur FINRA, 'n firma versuim het om die name van die voordelige eienaars van 'n aantal "hoë risiko" rekeninge te verkry as gevolg van kommer dat die verkryging van sodanige inligting kan veroorsaak dat die rekeninghouers hul rekeninge elders te skuif. 8 Dit het gebeur ten spyte van herhaalde en voortgesette versoeke van raad die firma se en die firma se oopte firma om die name van die voordelige eienaars kry voordat die uitvoer van transaksies in die rekeninge. Draai 'n blinde oog as gevolg van 'n vrees vir die verlies inkomste is nooit 'n aanvaarbare verskoning vir die versuim om 'n firma se AML verpligtinge of enige ander verpligting kragtens die federale sekuriteite wette of FINRA reëls na te kom. Dit is ook belangrik om daarop te let dat 'n verdagte aktiwiteit monitering en verslagdoening is nie net die verantwoordelikheid van die firma, maar ook individue by die firma wat direk verantwoordelik vir die indiening van AWRe op die naam van die firma is. Die SEC en FINRA het 'n aantal gevalle met verwysing na maatskappye se AML beamptes of Hoof nakomingsbeamptes vir die versuim om op te volg rooi vlae wat aangebied word by die firma het. Hierdie optrede het gelei tot beduidende boetes, toesighoudende bars en bedryf skorsings. 9 Ons het ook al hoe meer gefokus op hoe AML verpligtinge interaksie met ander verpligtinge 'n makelaar-handelaar se onder die sekuriteite wette en SRO reëls, en met die versekering dat maatskappye nie inligting silo of neem 'n té eng siening van inligting wat hulle vir ander doeleindes word. Maatskappye moet AML nakoming as onverwante nie sien hulle ander verpligtinge. AML verpligtinge moet gesien word as beide aanvullend tot en die verbetering van die nakoming funksie 'n firma se. Maatskappye in ag moet neem hoe om die beste te benut hierdie ooreenstemmende vereistes vir 'n meer holistiese siening van hul risiko's. Byvoorbeeld, geskiktheid n firma se en "weet wat jou kliënt" verpligtinge vereis maatskappye om 'n beduidende bedrag van inligting oor hul kliënte wat nuttig in die uitvoering van die aanvanklike en deurlopende kliënt omsigtigheidsondersoek wat nodig is om die risiko van oordeel en 'n rekening vir voldoende te monitor is verkry al verdagte aktiwiteite, insluitend sekuriteite bedrog en ander oortredings van die sekuriteite wette en SRO reëls. Leer uit die verlede na die toekoms te voorspel Die afgelope tien jaar het duidelik geïllustreer dat AML nakoming is nie net 'n "bank" issue of net 'n bron van kommer vir "kontant besighede." In plaas daarvan, het dit ons ou opvatting bevestig dat AML moet wees onder die voorpunt van makelaar-handelaars ' nakoming kommer. Die belangrikheid van AML nakoming vir ons strek verder as geldwassery en terreur. AML nakoming help ons spoor en te verhoed dat sekuriteite bedrog en ander oortredings van die wet. Gevolglik, soos ons sien uit daarna, sal ons voortgaan om te beklemtoon die belangrikheid van hierdie gebied in die sekuriteite industrie aan maatskappye sowel as om ander reguleerders. Deur 'n terugblik op die afgelope tien jaar, kan ons ook begin om 'n paar tendense wat ek voorspel sal manifesteer in die toekoms te identifiseer. As ons kyk na die handhawing aksies Ek het uitgelig, is dit duidelik dat maatskappye is wat onder 'n verwagting dat hulle sal die beoefening van een of ander vorm van due diligence van hul kliënte en rekeninge. Terwyl dit waar is dat daar op die oomblik geen reël wat uitdruklik due diligence in alle gevalle vereis, is maatskappye wat nodig is om 'n AML program wat op 'n minimum sluit die vestiging van beleid en prosedures redelik ontwerp om op te spoor en veroorsaak dat die aanmelding van verdagte aktiwiteite het. Dit lyk moeilik om te sien 'hoe 'n firma kan voldoen aan AML program of SAR verantwoordelikhede sonder risiko-gebaseerde beleide en prosedures wat toelaat dat maatskappye om te weet wie hul kliënte is, watter aktiwiteite hulle kan redelik verwag om betrokke te raak in, en ook om prosedures om hierdie inligting op datum te hou oor die verloop van die kliënt verhouding. Natuurlik, as SIFMA se AML komitee heeltemal korrek in leiding uitgereik in 2008 verduidelik, AML program 'n firma se moet ontwerp word om maatskappye toelaat dat die vermoë om risiko-gebaseerde beslissings te maak oor sy kliënte, se sy kliënt bron van inkomste, en verwagte aktiwiteit die kliënt se behoefte. 10 'n Firma moet enige risiko's wat verband hou met spesifieke kliënte of transaksies te evalueer deur die evaluering van sy besigheid om die waarskynlikheid dat verdagte of potensieel onwettige aktiwiteit teenwoordig sal wees bepaal. 11 Hierdie soort gesonde verstand benadering tot weet wie jy te doen het met en wat jou handelinge kan redelik behels behoort geen verrassing vir almal in hierdie kamer. Terwyl ek op die onderwerp van due diligence, wil ek graag die geleentheid om te jubel Dawid Cohen en sy personeel by Tesourie en FinCEN vir die uitreiking van die kliënt due diligence vooraf kennisgewing van die voorgestelde Rule vroeër vandag neem. Ons in die regering moet erken en omhels ons verantwoordelikheid om duidelik oor ons verwagtinge vir die nakoming van maatskappye se praat. Ek glo ANPR Tesourie se kan 'n stewige draaiboek van wat 'n reël in hierdie gebied kan lyk, of, ten minste, verskaf 'n beginpunt vir besprekings oor die reël verskaf. Dit is my hoop dat enige Rule vir kliënte due diligence verdere regulatoriese verwagtinge sal verduidelik met betrekking tot hierdie kritieke BSA verpligting, en ek wil u aanmoedig om te reageer op die uitnodiging vir kommentaar. Soos ek genoem het, sou ek ernstig die verantwoordelikheid om ten minste probeer om duidelik oor ons verwagtinge as reguleerders praat. Ek glo ook dat ons moet goeie luisteraars, om te verseker dat ons die perspektiewe van al die partye wat geraak word deur ons reëls verstaan. Terwyl sukses is moeilik om te meet in hierdie gebied, my doel is om te streef na 'n produktiewe, oop verhouding met die sekuriteite industrie te ontwikkel in die hantering van AML kommer. Ek nooi jou uit om my en my span kommentaar en kommer oor die AML regime wat spesifiek gerig is op die sekuriteite industrie, bykomend tot dié wat nywerhede te steek om na vore te bring. Die identifisering van hierdie kwessies is geweldig nuttig vir ons in samewerking met Tesourie, FinCEN, en ander reguleerders in die ontwikkeling van 'n effektiewe AML regime. Om ons te help in hierdie verband wil ek om jou te laat weet van 'n nuwe inisiatief, ten minste gedeeltelik, tot ons begrip van hoe jy aan jou AML verpligtinge te verbeter. Ons is 'n vennootskap met die CFTC 'n Kapitaalmarkte werkgroep wat sal fokus op geldwassery kwesbaarhede in die kapitaalmarkte te vestig. Gegewe die inherente komplekse en gespesialiseerde aard van ons kapitaalmarkte, die ontwikkeling van 'n akkurate risiko-assessering vereis dat die kundigheid en leiding van verskeie openbare en private rolspelers, insluitend regulerende agentskappe, die wetstoepassing gemeenskap en verteenwoordigers van die private sektor. So ons verwag om uit te reik na 'n paar van jou oor hierdie inisiatief. Ek wil graag dankie sê Chip Poncy, Katrina Carroll en Lawrence Scheinert, almal van Tesourie, vir hul sterk steun in hierdie gebied. Ook, moet ek dank die talentvolle span van prokureurs met 'n groot kundigheid AML met wie ek die voorreg gehad om saam met die SEC vir hul volgehoue ​​toewyding aan alles AML. Afsluiting Om die minste te sê, het ons 'n lang pad geloop. Maar ons kan nie so 'n enorme vooruitgang op die gebied van makelaar-handelaar AML nakoming gemaak sonder die gesamentlike poging van die regulerende gemeenskap en die deelnemers sekuriteite industrie. Ek wil ook graag u erken, soos die bedryf werksaam, vir jou waardevolle bydrae tot hierdie gesamentlike poging. Ek weet dat sukses dikwels moeilik kan wees om te meet in die AML gebied. werk 'n AML beampte se mag lyk soos 'n ondankbare werk, maar ek is hier om jou te bedank. Ons in die regering waardeer die harde taak wat jy en jou maatskappye in die gesig staar. Dankie vir die geleentheid om vandag te praat en vir jou gee my jou tyd en aandag. Ek sal bly wees om enige vrae te beantwoord. 1 Sien Verenigende en die versterking van Amerika deur die verskaffing van gepaste gereedskap wat nodig is om te onderskep en belemmer Wet op Terrorisme van 2001 ( "USA PATRIOT Act") Pub. L. No 107-56, 115 Rom. 272 (2001). 2 Sien 31 U. S.C. §§ 5311, ev. Makelaar-handelaars is wat nodig is om te voldoen aan sekere van verslagdoening en rekordhouding vereistes die bank geheimhouding Wet se, insluitend indiening tans transaksie verslae (Deurkliektempo), verslae met betrekking tot geldeenheid in en buite die VSA (CMIRs), en verslae met betrekking tot buitelandse rekeninge (FBARs). 3 Sien Dean Witter Reynolds, Inc. Fed. Art. L. Rep (CCH) ¶ 84, by 107 (27 Februarie 1987). Seattle Eerste Nasionale Bank, Release No 34-34293, 1994 Lexis 2095 (July1, 1994); Padula, 25 Art. Reg. L. Rep. 1044, SEC Admin. Uitstroom Lêer No 4-370 (14 Julie 1993) (SEC bestel NASD om 'n makelaar-handelaar van assosiasie met lidfirmas bar as gevolg van versuim van die makelaar se valuta-transaksies te rapporteer). 4 Sien. bv . Wêreld Finansiële Kapitaalmarkte, Inc. NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. CAF030057 (7 November 2003), GunnAllen Finansiële, Inc. NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. C07050004 (18 Januarie 2005), McKinnon Company, Inc. NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. E9A2004013601 (29 Desember 2005), Coldstream Securities, Inc. NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. E3B2004000801 (24 Januarie 2006), Navorsing Capital USA, Inc. NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. E112005001102 (17 April, 2006), Bulltick, LLC, NASD brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. E062004016101 (22 September 2006), NASD v. NevWest Securities Corporation, Sergey Rumyantsev en Antony M. Santos, Dissiplinêre Bijdrage No. E022004011201 (31 Maart 2007). 5 Pinnacle Kapitaalmarkte LLC en Michael A. Paciorek, Release No 34-62811 (1 September 2010). 6 Sien. bv . Leiding van die Personeel van die Departement van die Tesourie en die SEC, "Vraag en antwoord met betrekking tot die makelaar-handelaars kliënt Identifikasie Program Reël (31 CFR 103,122) (1 Oktober 2003). sec. gov/divisions/marketreg/qa-bdidprogram. htm en leiding van FinCEN, "kliënt Identifikasie Program Reël Geen aksie Posisie Respecteer Broker-Handelaars wat onder volledig geopenbaar skoonmaak ooreenkomste Volgens sekere funksionele Toekennings," FIN-2008-G002 ( 4 Maart 2008). fincen. gov/statutes_regs/guidance/pdf/fin-2008-g002.pdf 7 Kantoor van Compliance inspeksies en Eksamens, Nasionale Risiko Alert, Master / subrekeninge, Deel 1, Uitgawe 1 (29 September 2011), beskikbaar by: sec. gov/about/offices/ocie/riskalert-mastersubaccounts. pdf. 8 Sien Banc of America Investment Services, Inc. FINRA brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. E062004038601 (29 Januarie 2007). 9 Sien Elizabeth Pagliarini, Release No 34-63964 (24 Februarie 2011), Kenneth Brown, FINRA brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No 20070071517 (23 Julie 2010), Mark Edward Diemer, FINRA brief van aanvaarding, Afstanddoening en Toestemming No. 2009014754302 (11 Oktober 2010), David William Dube, FINRA brief van aanvaarding, Afstanddoening en toestemming No. 2008011713801 (9 November 2010). 10 SIFMA se Anti-geldwassery en Finansiële Komitee Misdade 2008 Riglyne vir afskrikmiddel Geldwassery en Terroriste finansiële aktiwiteit (Februarie 2008). VS makelaar-handelaars onder die loep geneem vir anti-geldwassery nakoming in Venezuela valuta swaps Deur Brett Wolf New York, 13 November (Thomson Reuters Accelus) Securities bedryf reguleerders begin om Amerikaanse makelaar-handelaars moeilike vrae oor hoe hulle versagtende geldwassery en sanksies risiko's wat verband hou met hul betrokkenheid by 'n 2-jarige valuta stelsel wat deur vra die regering van Venezuela, bronne vertroud met die kwessie gesê. 8220, Daar is 'n baie vrae gevra deur reguleerders en nakomingsbeamptes, 8221; gesê Sven Stumbauer, besturende direkteur van Veris Consulting Incs Miami kantoor. 8220, en 'n paar makelaar-handelaars, veral klein bekendstelling makelaars, kan nie antwoord them.8221; 8220, nou mense is op soek na dit en sê Het ons regtig verstaan ​​die besigheid en is daar blootstelling vir beide geldwassery en sanksies '8221?; Aankoop van groot bedrae Amerikaanse dollars in Venezuela is nie eenvoudig as gevolg van streng beperkings geldeenheid. Die komplekse stelsel wat baie invoerders in die Suid-Amerikaanse land staatmaak op hul behoefte aan Amerikaanse geldeenheid ontmoet inhou geldwassery en sanksies risiko's vir die Amerikaanse makelaar-handelaars wat dit fasiliteer, anti-geldwassery beamptes en konsultante gesê. Vir Venezolanen nadelige om te koop groot bedrae Amerikaanse dollars onwettig op straathoeke of wat 'n gebrek aan sakevennote met dollars in Amerikaanse rekeninge, is daar twee wettige maniere om Venezuela bolivars ruil vir Amerikaanse dollar. Die eerste is om dollars te koop deur die regerings valuta-agentskap, die Comisión de Administración de Divisas (CADIVI). Dit opsie dikwels onprakties omdat CADIVI, wat daarop gemik is om kapitaalvlug te beperk, maak net 'n klein bedrag van buitelandse valuta beskikbaar en sy handelinge behels 'n stadige proses vol rompslomp, die bronne gesê. Hoe SITME werke Die ander opsie is die Sistema de Transacciones af Moneda Extranjera (SITME), 'n stelsel wat die VSA-dollar gedenomineerde effekte algemeen uitgereik deur Petroleos de Venezuela (omvat), 'n staatsbeheerde oliemaatskappy, en verkoop aan die Banco Central de Venezuela (BCV) , die land se sentrale bank. Die BCV versprei dan die bande om top-vlak banke in Venezuela, wat optree as bewaarders. Wanneer bank kliënte wil die plaaslike geldeenheid te gebruik om Amerikaanse dollars te koop die banke deposito omvat bande met VSA makelaar-handelaars te koop. Die opbrengs word dan bedraad om 'n Amerikaanse dollar rekening wat aan die Venezolaanse bank namens die Venezolaanse invoerders. Besighede in Venezuela kan koop om $ 350,000 per maand via SITME. Maar omdat die Venezolaanse banke bundel SITME effekte wat verband hou met verskeie kliënte, dit is nie ongewoon vir 'n bank om miljoene dollars ter waarde van effekte elke maand te deponeer met 'n Amerikaanse makelaar-handelaar. Omdat die algehele omvang van die SITME transaksies beloop 'n paar miljard dollar per jaar, kan hulle hoogs winsgewend vir VS makelaar-handelaars as gevolg van die kommissie of merk-ups hulle in staat is om te laai. Daar is egter soms oor die hoof gesien geldwassery en sanksies risiko's wat hierdie transaksies te vergesel - soos die risiko van die fasilitering van valuta swaps onwettig onder Venezuela wette gemik op die bekamping vlug kapitaal of uitgevoer tot voordeel van 'n dwelmhandelaar of swartlys Iraanse party wat moet versag , het gesê Stumbauer. anti-geldwassery beamptes by 'n groot Amerikaanse makelaar-handelaar gesê Compliance Volledige dat terwyl dit is nie duidelik of maatskappye het 'n verpligting om vermeende pogings om beperkings Venezuela geldeenheid ontduik om Amerikaanse owerhede te rapporteer, hul firma doen dit uit 'n oorvloed van versigtigheid. Hulle het bygevoeg dat onmiddellik voor en na die Oktober herverkiesing van Venezolaanse president Hugo Chavez was daar 'n oplewing in die vraag na Amerikaanse dollar en gevolglike omvat band verkope, 'n ontwikkeling wat verskyn om Amerikaanse sekuriteite reguleerders onkant betrap. Reguleerders kennis neem 'N Woordvoerder vir die finansiële bedryf Reguleringsowerheid (FINRA) het Compliance Voltooi die self-regulerende organisasie is indringende of makelaar-handelaars is die vergadering hul anti-geldwassery verpligtinge wanneer die Venezolaanse effekte. 8220, met betrekking tot SITME en ander soortgelyke transaksies, ons is die hersiening of maatskappye is in ooreenstemming met die toepaslike FINRA en federale reëls en regulasies, 8221; sy het gese. Die anti-geldwassery nakomingsbeamptes gesê hul maatskappy het onlangs 'n 8220; sweep8221; brief van FINRA waarin navraag gedoen het oor die omvang van die omvat bind hul firma is die hantering van. Hulle het gesê dit wil voorkom asof FINRA, wat informeel bespreek SITME met anti-geldwassery professionele mense in die verlede, het begin om die probleem meer ernstig en gesirkuleer die brief om te bepaal watter makelaar-handelaars groot hoeveelhede van die besigheid is om dit te doen wat hulle wil weet wie se nakoming regimes te hersien. Toe hy gevra is hoe die Securities and Exchange Commission waarneem die geldwassery en sanksies risiko's wat verband hou met SITME, 'n woordvoerder vir die reguleerder het geweier om kommentaar te lewer. Departement van Justisie ook geïnteresseerd Die Amerikaanse Departement van Justisie in die verlede het belangstelling in 'n ander Venezuela-band gebaseer munt stelsel bekend as permuta, 'n nou ontbinde skema wat gelei deur Venezuelaanse makelaar-handelaars eerder as die regering nie, maar op baie maniere weerspieël SITME. In 2009 het die federale aanklaers het geldwassery aanklagte teen Rama Vyasulu, die eienaar van die Miami-gebaseerde Rose Finance Corporation, wat gespesialiseer het in die fasilitering van permuta transaksies. Vyasulu uiteindelik skuldig gepleit, erken hy 8220; laundered8221; dwelm geld vir onderdak federale agente. As deel van die Departement van Justisie ondersoek van Vyasulus-permuta gekoppel aktiwiteit, dit beslag gelê op meer as $ 150,000,000 gehou in 60 Bank van Amerika rekeninge. Diegene aanvalle veroorsaak die permuta tydelik tot stilstand kom. Sommige mense glo die geval Rose, wat bronne sê gevra sommige makelaar-handelaars om verwante verdagte transaksies te rapporteer aan die Tesourie Departement VSA, 'n sleutelrol gespeel in die Venezolaanse regering besluit om die permuta verbied en te implementeer SITME in Junie 2010. Soos Stumbauer dit gestel het, die Venezolaanse regerings doel was om die Venezolaanse makelaar-handelaars te vervang as die middelman in die transaksies om beter streng beperkings op valuta te dwing. Hy het bygevoeg dat die regering van Venezuela het geweet dat as gevolg CADIVI genoeg likiditeit vir die sakegemeenskap voorsien nie, 'n stelsel soos SITME nodig was om te verhoed dat die druk valuta om die swartmark. SITME deelname Om deel te neem in SITME, moet beide Venezuela banke en hul kliënte goedgekeur word deur Venezuelaanse reguleerders. Terwyl die CADIVI stelsel is tradisioneel beskou as 'n realistiese opsie net vir goed verbind mense, SITME is toeganklik vir enigiemand met genoeg geld, sê Stumbauer. 8220; Met SITME, Joe van die straat af kan kom en gaan deur die goedkeuring-proses, 8221; hy het gesê. Hy het egter bygevoeg dat as gevolg van beperkings op die aantal omvat effekte wat uitgereik word vir die program, 8220; net omdat jy deur SITME geregistreer en youve 'n kliënt van jou Venezuela bank vir 90 dae, beteken nie noodwendig jy gaan kry dollars, want anders sou dit 'n vry swewende rate.8221 wees; Stumbauer gesê die banke 'n sekere aantal verbande wat oor die algemeen gaan na 8220 toegeken; voorkeur customers8221; soos langtermyn-kliënte of diegene wat bereid is om ander besigheid op die bank te bring. 8220, Vir diegene kliënte, Theres 'n goeie kans wanneer jy dit nodig VS dollar, binne die deur SIFME perke, jy gaan om dit te kry, 8221; hy het gesê. Stumbauer gesê 'n Amerikaanse makelaar-handelaar wat betrokke is by SITME transaksies kan miljoene dollars ter waarde van effekte ontvang van 'n Venezolaanse bank, maar die makelaar-handelaar nie weet wat die banke onderliggende kliënte is. 8220; Is dit 'n kliënt? Is dit tien kliënte 8221?; hy het gesê. Hy het bygevoeg dat as gevolg SITME behels die gebruik van sekuriteite rekeninge vir transaksies wat 'n belegging doel 'n rooi vlag vir geldwassery of ander kriminele aktiwiteite hulle van besondere belang vir reguleerders gebrek. Van 'n anti-geldwassery perspektief, is Amerikaanse makelaar-handelaars wat nodig is om 'n risiko-gebaseerde benadering te neem by die bepaling van die bedrag van die due diligence wat hulle nodig het om uit te voer op kliënte, het gesê Stumbauer. Omdat buitelandse finansiële instellings oorweeg hoë-risiko kliënte, verbeter due diligence vereistes wat deur die VSA Patriot Act te pas. 'N makelaar-handelaar moet bykomende stappe neem om te verseker hy weet wat dit besigheid doen met, het hy gesê. 8220: Wanneer 'n reguleerder vra jy wat jy weet oor Banco A, en julle is reg, sy behoorlik gelisensieer en sy gemagtig is om deel te neem in SITME transaksies en daar is geen negatiewe nuus oor dit, gaan dit die reguleerder te bevredig? Waarskynlik nie, 8221; Stumbauer gesê. 8220, Op 'n stadium moet jy reguleerders dat jy voldoende weens diligence.8221 het om aan te toon; Hy het gesê dit kan nie effektief 8220 tot stand gebring word, van afar8221; deur certificaties en vraelyste, maar vereis nadere ondersoek, of 8220; kyk onder die enjinkap en skop die tires.8221; Voor ons makelaar-handelaars begin doen SITME besigheid wat hulle nodig het om te vlieg na Venezuela en uit te voer op die terrein resensies van banke anti-geldwassery kontrole en verseker dat hulle screening teenoor die Amerikaanse sanksies swartlys onderhou deur Treasurys Kantoor van Buitelandse bates Beheer (OFAC), gesê Stumbauer, wat 'n aantal van hierdie feitesending reise namens kliënte onderneem. Stumbauer gesê die makelaar-handelaars moet ook 'n begrip van die Venezolaanse basisse banke kliënte te kry. 8220, Wie is die werklike kliënte in Venezuela wat transaksies almal SITME effekte? Wil jy geassosieer word met hulle en is hulle op die lys OFAC 8221?; het hy gesê, en let op dat sanksies risiko's is besonder hoog, want Venezuela het noue ekonomiese bande met Iran. OFAC administreer die VSA sanksies program en boetes finansiële instellings en ander ondernemings wat afoul van sy reëls hardloop. In onlangse jare het dit het 'n vennootskap met die Departement van Justisie en New York owerhede om finansiële instellings wat transaksies vir Iraniërs en ander beboet partye verwerk op die wysie van meer as $ 2000000000 penaliseer. Stumbauer het bygevoeg dat die makelaar-handelaar ook moet bepaal of enige van die lede banke raad is Venezuela beamptes, en of die regering is 'n passiewe aandeelhouer. As dit so is, het hy gesê, sal daar oor die algemeen moet 'n ontleding van blootstelling aan Polities blootgestel Persone (EPP's) amptenare en hul medewerkers beskou as verhoogde risiko van korrupsie en verwante geldwassery inhou nie. 8220, Het ons eintlik SITME transaksies met EPP's? Hoeveel en is dit redelik 8221?; hy het gesê. (Hierdie artikel is deur die Compliance Volledige diens van Thomson Reuters Accelus (accelus. thomsonreuters /). Compliance Complete (accelus. thomsonreuters / oplossings / regulerende-intelligensie / nakoming-volledige /) bied 'n enkele bron vir regulatoriese nuus, ontleding, reëls . en ontwikkelings, met globale dekking van meer as 230 reguleerders en ruil Volg Accelus nakoming nuus op Twitter by: Twitter / GRC_Accelus) AML handhawing tendense en Buitelandse valuta.


No comments:

Post a Comment